Saturday, November 28, 2009

kóla háború


mióta az eszemet tudom, konkrét állásfogalás, pepsi v. coca-cola?
s mivel én abban az időben nőttem fel, amikor coca-cola még úgy hirdetett, h'az ...igazi... nekem természetesen nem kérdés, hogy melyik a kedvenc.

amikor akciót hirdet egyik másik nagy márka, az többnyire úgy néz ki, hogy kettőt fizet, hármat kap, esetleg egyet, kettőért... meglehetősen ritkán fordul elő például a 99 eurocent-es
coca-cola. most éppen kettőt fizet hármat kap verzió fut;

mígnem, a pepsi ellentámadásba lendült, és €1.48 összegért 2x2literes palackot lehet vásárolni. hát, gondoltam magamban, ez igazán gáláns ajánlat, kap egy esélyt a pepsi. az idejét nem tudom megmondani, mikor ittam utoljára -

de hiba volt, mert a coca-cola, jobb.
[ diétás kólások véleménye nem számít; ők komolytalanok ezügyben ]
[_]
* * *

közlemény:

az EVIAN ásványvíz a vásárlókért folytatott hősies küzdelemben és az elért pozíciójának köszönhetően úgy döntött, hogy a 2literes kiszerelésű palackjainak az árát 89 eurocentről emeli
99 eurocentre.
mindez hűen tükrözi a recessziós/háborús állapotokat.

No comments:

Post a Comment