Sunday, November 15, 2009

recesszió?

valahol azt olvastam, hogy a jelenleg zajló recesszió a lerakódott hájat égeti le a gazdaságról... és azt tapasztalom, hogy a korábbi gyakorlattal ellentétben, amikoris a vásárlónak vadásznia kellett az akciós lehetőségekre, addig mostanra sikerült optimalizálni a termékek árát.
otthon a dr.Oetker pizza volt a befutó, kis extra sajt, spontán tükörtojás, és máris kész volt az aznap esti falnivaló -

idekint, Írországban... ugyanez a pizza, több mint 3 euró volt, s szerintem egyszerűen nem ért annyit.


érdekes, anno a 2 euró körüli Evian-t is kevesebb, mint a feléért lehet megvenni, mindenféle akciós hókusz-pókusz nélkül; de az is igaz, vannak termékek, amiket nem érint és nem akar racionalizálni a "válság":

jelesül a Coca-cola, 2literes változata még mindig közelít a €2hoz.
[ skandalum! ]



a Carte Noire kávé is többihez képest, a fele.

No comments:

Post a Comment